מדיניות ביטול הרשמה והחזרים כספיים תשפ"ה
בהתאם להחלטת עמותת ההורים, החזרים כספיים לתלמידים פורשים/עוזבים יהיו כדלקמן :
הורים המבקשים להפסיק את השתתפותו/ה של תלמיד/ה בפעילות ביה"ס מתבקשים
להודיע על כך במכתב אל מנהלת ביה"ס.
החזר שכ"ל יעשה בהתאם לתאריך המכתב וחלוקת הזמן הבאה:
- עזיבת התלמיד/ה במהלך 4 מפגשים ראשונים בלבד: תחזיר העמותה להורים את מלוא שכ"ל בניכוי של 200 ₪ דמי טיפול ורישום.
- עזיבת התלמיד/ה לאחר החודש הראשון ובתחום השליש הראשון של השנה (עד 10
מפגשים ראשונים) – תחזיר העמותה 2/3 מגובה שכר הלימוד כלומר: 1070 ₪ למחוננים, 900 ₪ למצטיינים. - עזיבת התלמיד/ה במהלך השליש השני של השנה (במהלך מפגשים 10 עד 20) – תחזיר העמותה 1/3 מגובה שכ"ל כלומר : ₪535 למחוננים, 450 ₪ למצטיינים .
שימו לב !
עזיבת התלמיד/ה במהלך השליש האחרון של השנה – לא ניתן לבצע החזר כספי
כלשהו.
מפאת התכנון התקציבי השנתי וההתחייבויות לשכר המורים ולפעילויות לימודיות שונות.
לא ניתן לקבל החזר כספי בגין היעדרות של תלמיד/ה מהסיבות: מחלה, חופשה, נסיעות
וכיוצ"ב.